Followers

Sunday 10 June 2012

PAGI YANG INDAH

Assalamualaikum dan selamat pagi.........
Pada pagi yan indah ini, aku berasa amat bahagia dan nyaman sekali dengan udara dan embun pagi yang menyejukkan. Kesegaran tubuh badanku membuatkan aku lagi bersemangat untuk menjalani kerja rutin harianku. aku melihat kawan-kawnku masih indah dibuaian mimpi masing-masing. tapi yang paling aku suka pada pagi ini ialah bunyian burung yang berkicauan di pohon-pohon yang rendan di tepi bilikku. pada pagi ini juga aku memanjatkan kesyukuran kepada Allah S.W.T kerana memberikan aku kesihatan tubuh badan supaya aku mengerjakan perbuatan yang disuruh olehnya dan meninggalkan perbuatan yang dilarangnya. aku juga amat bahagia sekali kerana dapat mengulang kaji pelajaran dengan tenang dan baik. akhir kata dari saya selamat belajar dan semoga berjaya dalam peperiksaan ini...dengarlah serangkap pantun dari saya,

hantu jerangkung nampak gigi,

assalamualaikum hai jumpe lagi.


No comments:

Post a Comment